»Najpomembnejše je dodatno preverjanje verodostojnosti klica oz. klicatelja.«
»Klicateljem nikar ne posredujte svojih osebnih ali bančnih podatkov.«
»Kako bi lahko zakon prispeval k rešitvi konkretnih težav klicateljev.«
»Stavka ne bo nikakor okrnila klicev na 112 oz. procesiranja pomoči klicateljem.«
»Klicatelji, ki se lažno predstavljajo, pogosto zahtevajo takojšnje plačilo ali podpis dokumentov.«
»V klicnem centru ne bo odzivnika, ampak bo klicatelj takoj povezan s svetovalcem.«
»Prav tako si po navodilih klicatelja ne nameščajte ničesar na svoje telefone oziroma računalnike.«
»Problem je, kaj se bo zgodilo v trenutku, ko nacionalni RTV izgubi še zadnjo trohico verodostojnosti in profesionalnosti.«
»RTV Slovenija ne laže, če objavlja novice in odmeve, ki komu niso všeč. To samo kaže, da smo sposobni prispevati svoj delež k demokratičnosti družbe. Brez tega ni demokracije. Če nam bo kdajkoli spodrsnilo in naše sporočilo ne bo resnično, ga bomo vedno na ustrezen način korigirali.«
»Dokumenta ne poznam, da pa je vse skupaj 'za lase privlečeno'.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju